ES Collections nya superheta underklädeskampanj får konkurrenter som aussiBum och Andrew Christian att framstå som helt osexiga. I den nya superbögflörtande ES-kampanjen får vi se ett gäng vältränade überhunkar posera iförda inte mycket mer än ett par små briefs och med endast diverse sportaccessoarer som tillbehör. Så bland snygga killar, höga fotbollsstrumpor och ordentliga hjälmar kan vi få oss en uppfattning om företagets produkter, som sticker fram någonstans mellan allt det som drar tankarna åt såväl svettig baseball som hård amerikansk fotboll.
Relativt nystartade ES Collection, som har sitt säte i Barcelona, har efter bara fyra års existens lagt halva världen för sina fötter och säljer idag sina produkter i över 30 länder. Deras framgång och tillväxt gör att de också planerar att satsa på nya marknader. Sverige, dit märket ännu inte nått, även om deras produkter säljs till svenska män via deras webbshop är en sådan ny marknad, uppger företagets marknadsansvarige Richard van Rossem. Han säger vidare att märket startades som ett alternativ till de andra livsstilsmärken som finns på marknaden men som han menar saknar den kvalitet som ES Collection eftersträvar. Och för att kunna garantera den kvalitet man har som målbild har man också valt att satsa på en hundraprocentigt lokal tillverkning vid huvudkontoret i Barcelona.
Uppdaterad 2019-10-16